Celem konkursu jest uhonorowanie wybitnych osiągnięć dydaktycznych, takich jak: tworzenie innowacyjnych metod w dydaktyce i nowych unikatowych kierunków kształcenia, opracowanie wyróżniających się materiałów dydaktycznych czy aktywna działalność w tworzeniu nowoczesnych laboratoriów i pracowni problemowych dla celów dydaktyki. Uczestnicy programu zaproponowali i wdrożyli kilkanaście rozwiązań zmieniających dotychczasowe podejście do realizacji zajęć dydaktycznych. Były to zarówno zmiany w obecnych treściach kształcenia jak i dodatkowe kursy dla studentów.
Nagrodę II stopnia, za uczestnictwo w “zbudowaniu w AGH środowiska wzajemnego wsparcia nauczycieli i nauczycielek akademickich, którzy aktywnie wdrażają nowoczesne metody i narzędzia dydaktyczne oraz eksplorację możliwości i ścieżek zawodowego rozwoju nauczycieli akademickich w obszarze dydaktyki w uczelni technicznej” otrzymał zespół pracowników z wielu wydziałów AGH uczestniczących w programie “Gepardy dydaktyczne”, w skład którego weszły “nasze gepardzice”: pani Prodziekan ds. Kształcenia i Studenckich dr inż. Elżbieta Jasińska raz mgr inż. Marta Róg. Cieszymy się niezwykle z wyróżniającej się innowacyjnej aktywności pracowników Wydziału Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska. Serdecznie Gratulujemy!